wc 2011


wc bukan webcam.bukan juga watercooler mahupun world champion.
Wc disini membawa maksud welcome. Ya, welcome 2011 utk entry pertama tahun ini.
malas bukan lagi satu alasan. Ia sudah pun exhausted dan bertukar menjadi wabak paling cemerlang dalam diri ini,GRATULATIO! *bukan kereta latio

sebab lain yg bole dikatakan kukuh untuk dijadikan bukti mengapa belog ini tersadai dan terpinggir ialah..PRIVACY. Biar aku translate. Ianya peribadi. Banyak entry entry yg telah aku padam kerana sakit hati yg berbalam balam akibat typing tangan sendiri pada zaman purbakala.

Dan juga menjadikan tahun ini sebagai tahun baru bagi aku. Sebenarnya semalam. 16 April 2011 bersamaan hari ulangtahun perkahwinan tanpa nikah aku bersama Mr.Right. Paling tidak tahun ini telah menukarkan angka 6 kepada 7. Bukan sesuatu yg harus aku banggakan.




bukan monolog semata mata

No comments:

Post a Comment