❥MyNewsHub : Kau Ilhamku~



Ini adalah buat Readers juga Bloggers yang dikasihi..

Sedang mataku menelaah saf-saf frasa yang penuh informasi, terdetik dibenakku : Andai manusia itu mampu bercerita tentang kenangan, berkarya dengan imaginasi, dan bekerja dengan kenyataan, disitulah wujudnya kebenaran. Kerana hasilnya terbit dari pengalaman yang nyata, bukan karya yang sia-sia dan tak berharga.

Kenyataan itu merupakan FAKTA yang aku temui sejak aku dipertemukan dengan MyNewsHub --
Lalu aku menjadikannya sebagai pencetus ilhamku untuk berkalam dengan kebenaran, bukannya kata-kata yang disalut dengan kepalsuan.

Dialah Ilhamku, Dia juga Pencetus Inspirasiku.

Terima Kasih MyNewsHub, kerana dirimu begitu berharga.

(◕ ‿‿ ◕)

Cetusan barakah buat pembaca sekalian, marilah kita meluaskan horizon pemikiran kita dengan mencelikkan minda pada medium informasi yang bijak bermanifestasi. MyNewsHub bukan lagi satu nama yang asing bagi para intelegensia. Bilangan pembacanya sudahpun mencecah angka 56,000 secara puratanya. Apa lagi yang kita cari dan tunggu? Orang kata, tak kenal maka tak cinta. Oleh itu, marilah kita mengubah pandangan sarwa kita supaya sentiasa relevan dengan kehendak zaman.



♪♫•*¨*•.¸¸A p a i t u MyNewsHub ?¸¸.•*¨*•♫♪

MyNewsHub telah membawa satu perubahan yang bitara dalam saluran berita online. Ia merupakan sebuah portal berita yang menjadi medium informasi dan menggabungjalinkan isu-isu semasa samada dari dalam negara mahupun luar negara.

FAKTA tentang MyNewsHub:

Ia disampaikan dalam dua bahasa perantara iaitu Bahasa Melayu dan juga Bahasa Inggeris.

Menyajikan kita dengan pelbagai aktiviti yang mengaplikasi simbiosis diantara dua pihak iaitu para pembaca dengan pihak MyNewsHub itu sendiri.

Sebuah rangkaian percuma yang membenarkan setiap pembacanya mendapat input yang up-to-date sepanjang masa.

Menganjurkan pelbagai aktiviti yang menarik dan Antara aktiviti yang MNH anjurkan adalah seperti Give Away dan juga Contest(s) disamping hadiah-hadiah yang cukup lumayan untuk dimenangi. Sebagai contoh, pihak MyNewsHub sedang menganjurkan sebuah peraduan Advertorial Memang Best!, di mana ganjaran yang disediakan untuk para pemenang berupa iPod Touch dan juga GiftCard Petronas.

Percaya atau tidak, MyNewsHub mampu menjadi motivator kepada kita untuk mencapai keinginan yang kita hajati. Jadi tidak hairan dan tidak peliklah jika angka puluhan ribu itu akan mencecah menjadi jutaan pula ;)

Hebat bukan? Jangan ketinggalan untuk menyertai kami. Jom sertai MyNewsHub sekarang!


Klik BANNER di bawah untuk ke pautan contest tersebut ;)



Jom ke Twitter untuk Follow MyNewsHub dan Page FB MyNewsHub untuk
LIKE disamping update isu semasa serta dapatkan Give Away anda ~

-----------------------------------

"Dengan Nama Allah Yang Maha Besar, Jadikanlah kebaikan untuk hambaMu dari setiap aksara dari ketipan jemariku. Semoga janganlah ada dari kalangan mereka yang terlalai dan tersesat dek kata dan penulisanku. Semoga Allah memberkati. Perkenankanlah."

3 comments: